۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۴

رئیس پلیس فتای استان یزد خبر داد؛

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با آگهی فروش خودرو

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با آگهی فروش خودرو

یزد- رئیس پلیس فتای استان یزد از کلاهبرداری ۲ میلیاردی با آگهی فروش خودرو در یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ابوالحسینی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان با مدارک قضائی مشخص شد که وی از طریق سایت‌های واسط خرید اقدام به خرید خودرو کرده که در ادامه فردی ناشناس مبلغ ۲ میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده که رسیدگی به آن در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شاکی در ادامه اظهارات خود بیان کرد که قصد خرید خودرو از سایت دیوار را داشته و پس از مشاهده آگهی خودرویی با قیمتی پایین‌تر از بازار، با فروشنده تماس می‌گیرد و فروشنده برای نگه‌داشتن خودرو درخواست بیعانه‌ای به مبلغ ۲ میلیارد ریال می‌کند که به دلیل ظاهر مناسب خودرو در تصاویر و قیمت پایین آن، شاکی مبلغ را واریز می‌کند، اما پس از واریز وجه، فروشنده تلفن خود را خاموش کرده و دیگر پاسخی نمی‌دهد.

ابوالحسینی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا موفق شدند مبلغ ۲ میلیارد ریال را به حساب مالباخته بازگردانند و عامل کلاهبرداری شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: تحت هیچ شرایطی پیش از رؤیت و بررسی کامل کالا، مبلغی به عنوان بیعانه پرداخت نکنید. متأسفانه کلاهبرداران بسیاری در کمین هستند تا با وعده‌های دروغین و معرفی کالاهای غیرواقعی، شما را فریب داده و پولتان را از به سرقت می‌برند.

کد خبر 6244064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha